مدیر درمان تامین اجتماعی همدان خبر داد: رضایتمندی ۹۳ درصدی از خدمات بخش بستری تامین اجتماعی همدان

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان گفت: رضایتمندی از خدمات تامین اجتماعی همدان در بخش بستری بیش از ۹۳ درصد است.

به گزارش مغرب،  علیرضا صفری در مراسم تقدیر از فرزندان شهدا و جانبازان و بازنشستگان شاغل در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان با حضور امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همیشه سعی کرده‌ایم مجموعه درمان تامین اجتماعی همدان را زنده نگاه داریم.

وی ضمن تقدیر از تلاش نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نسبت به پیگیری حقوق ایثارگران در مجلس، خطاب به او گفت: در بخش سازمان همچنان مشکلاتی است که امیدواریم با تلاش شما حل شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان خاطرنشان کرد:‌ سنوات ارفاقی همچنان به فرزندان شاهد به دلیل مشکلات مالی سازمان تامین اجتماعی پرداخت نمی‌شود در صورتی که این موضوع قانون است و دولت باید آن را پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته شرایط درمانی بهتر شده است، افزود: در چند سال اخیر شرایط درمان به دلیل حضور آقای نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بهتر شده است.

صفری خاطرنشان کرد: از سال ۸۸ شاهد حضور پنج مدیر درمان و معاون درمان در سازمان بوده‌ام که مدیرعامل فعلی چون از بدنه سازمان بوده‌اند، شرایط این مجموعه را به نسبت بقیه بهتر درک کرده و خوشبختانه در همه زمینه‌های درمانی شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری بوده‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به اینکه ارتقای هتلینگ بیمارستان آتیه و غرضی ملایر در دو سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است، از هزینه ۶ میلیارد تومان در ارتقای هتلینگ دو بیمارستان تامین اجتماعی همدان خبر داد و افزود: در چهار محور نظیر تجهیزات، ساختمانی و رفاهی این مبالغ هزینه شده و شرایط از لحاظ استانداردها بهتر شده است.

وی با اشاره به خرید تجهیزات پزشکی گفت: خوشبختانه دستگاه سی تی اسکن بیمارستان آتیه راه‌اندازی شده و ام آر آی نیز طی یکی دو ماه آینده راه‌اندازی می‌شود، دستگاه سی تی اسکن ملایر هم طی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به اینکه تخت‌های بیمارستانی تعویض شده و ناوگان آمبولانس‌ها به‌روز شده است، گفت: دستگاه رادیوگرافی از آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده است، سیستم پکس راه‌اندازی شده و در بخش آی‌تی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه امیدواریم شرایط بهتر از قبل شود، خاطرنشان کرد: جذب نیرو نیز بهتر از قبل شده است؛ قبلاً دو مشکل در رابطه با جذب پزشک یکی شرط سنی و دیگری خروجی از سیستم وجود داشت اما اکنون این مشکلات وجود ندارد.

صفری ادامه داد: قبلاً باید یک پزشک خارج می‌شد تا بتوانیم نیرو جذب کنیم اما دیگر این مشکل وجود ندارد و برداشته شده است.

وی با بیان اینکه با این شرایط موجود توانسته‌ایم به مجموعه تعدادی کادر پزشک اضافه کنیم، گفت: قبلاً در رابطه با جذب پزشک متخصص، دندانپزشک و داروساز مشکل وجود داشت اما شرایط خیلی بهتر شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی از خدمات بهتر شده است، افزود: رضایتمندی از خدمات در بخش بستری بیش از ۹۳ درصد است و این آمار واقعی به دست آمده چراکه توسط نیروی شرکتی بیرون از مجموعه نظرسنجی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه میزان رضایتمندی از خدمات در بخش سرپایی بیش از ۷۴ درصد است که به نسبت کم است، افزود: دلیل این موضوع عدم همخوانی عرضه بر تقاضاست؛ میزان مراجعات نیز بیش از ظرفیت پزشکان است اما در مجموع می‌توان گفت شرایط بهتر شده است



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *